wtorek, 24 marca 2009

Etude House - koreańskie kosmetyki kolorowe ...

Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
www.etudehouse.com

W kwietniu 1995 roku firma Etude stworzyła markę kosmetyczną opierającą się na 4 strategicznych koncepcjach :
* wysoka jakość
* rozsądna cena
* prosty design
* szeroka gama kolorystyczna

Etude kontynuował urozmaicanie trendów i stał się wiodącą marką lokalnego przemysłu kosmetycznego poprzez innowacyjność oraz skupiające uwagę wyzywające kolory i produkty.
Jako reprezentant koreańskiego przemysłu kosmetycznego, Etude stał się globalną marką zaangażowaną w propagowanie piękna, młodości i innowacyjności.

Etude jest ''słodką'' marką ,która realizuje marzenia młodych kobiet.

Inspiracją dla nazwy marki były słynne etiudy Chopina.
Etude znaczy ''badanie, nauka'' w języku francuskim.
Marka nie zaprzestaje się ulepszać ,a ich celem jest uszczęśliwianie młodych kobiet.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Sklep Etude House przypomina pokój księżniczki, romantyczne wnętrze bogate w błyszczące zdobienia odzwierciedla jej marzenia.
Całą przestrzeń łącznie z kosmetykami można opisać jako romantyczną bajkę.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Dziewczyna Etude House posiada takie cechy osobowości jak: modna, romantyczna, śliczna, słodka, radosna, ciekawa, wyjątkowa.

Produkty sygnowane przez markę są: różnorodne, wielobarwne, przejrzyste, błyszczące i miękkie.

Styl i wygląd dziewczyny Etude jest: dziewczęcy, dekoracyjny, namiętny, radosny, swobodny, unikalny.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
(powyższy tekst po części został przetłumaczony ze strony etudehouse.com)


Moje zakupy i swatche :-) :
* róż w kulkach '' I can't stop smiling''
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
* eyeliner we fluidzie Orgel Light 04
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
* błyszczyk Peach Water Gloss kolor #2 Strawberry Milk
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
* szminka VIP Girl kolor PK007
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Kolory linera, błyszczyka i szminki na skórze:
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Kolor szminki i błyszczyka na ustach:
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot

* rozświetlające róże do policzków :
- pink beam
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
- peach beam
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot

Kosmetyki Etude House można zakupić na Ebay.com, niestety w Polsce nie są one dostępne. Ceny to minimum 20-30zł za kredkę, pędzelek lub cień, pudry i róże oraz zestawy cieni są nieco droższe, za puder w kulkach zapłaciłam ponad 100zł.

Kosmetyki są doskonałej jakości, największą zaletą są jednak kolory, warto zaznaczyć ,że w końcu jakaś firma skupiła się na jasnej cerze (rynek azjatycki) i dopasowuje do niej kolorystykę, efekt to naturalny dziewczęcy wygląd, a rozświetlacze to prawdziwe cuda, na polskim rynku nie ma takiego produktu, żaden najdroższy ''shimmer'' z górnej półki nie da takiego efektu jak Etude House Duo Blusher.


Komentarze (1):

Blogger sabbatha pisze...

o, kulki podobne od meteorytów.z ciekawości - da się je jakoś porównać?

Powinnaś pisać na główną stronę wizażu o!:P

24 marca 2009 21:42  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna