sobota, 14 marca 2009

Kolekcja Hello Kitty - zapowiedź / kilka słów o kolekcji ...

Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Kolekcja Hello Kitty powstała na łamach współpracy marki MAC z Sanrio.
Inspiracją dla powstania kolekcji była postać Hello Kitty, która liczy sobie już 34 lata, niegdyś Hello Kitty była słodkim kociakiem jednak z czasem autorzy przemianowali ją na dziewczynkę, która nie ma ust, ale jej głos wydobywa się z serca - pisze MAC
Ponad to marketingowcy z MACa mówią ,że dziewczynka nie potrzebuje ust aby sprzedać mnóstwo szminek...
Jennifer Balbier mówi ,że postać Hello Kitty zakrawa nawet o ikonę piękna, ona jest słodka, zmysłowa i odwołuje się do szerokiego grona konsumentów.
Producenci chcą naświetlić słodką stronę Kitty ,ale również podkreślić jej psotny charakter w palecie kolorów.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Tak powstała paleta różowa, która idealnie wpasowuje się trendy na wiosnę.
Stworzyliśmy dwie palety: Lucky Tom ,która bazuje na fioletowo-niebieskim, brązie, złotych i różowo koralowych barwach, podczas gdy paleta Too Dolly posiada odcienie: miętowy, niebiesko-srebrny, jasno-różowy i odcień magenty (fuksja).

''Stworzyliśmy brokatowe eyelinery ponieważ ona kocha wszystko co błyszczy i wzieliśmy pod uwagę kolor koralowy oraz mocny róż by wykonać śliczne róże''
- dodaje Balbier

Podczas gdy kolekcja miała być wyrafinowana i przeznaczona dla pewnego kręgu, MAC miał nadzieję,że trafi ona również w gusta młodszych fanów za sprawą balsamów do ust w dwóch odcieniach.

Kolekcja Hello Kitty składa się z kolekcji podstawowej Hello Kitty i ekskluzywnej kończącej, Hello Kitty Kouture.
Kolekcja składa się z : 6 odcieni szminek (każda po 14$), 6 odcieni błyszczyków (14$), dwóch balsamów do ust (14,50$), 2 palet cieni składających się 4 odcieni (38$), dwóch odcieni pigmentów (19,50$), 2 odcieni brokatów (17,50$), 4 brokatowych eyelinerów (16,50$), 2 odcieni pudrów upiększających (22$), trzech odcieni lakierów do paznokci (11$), czarnej maskary (12$), sztucznych rzęs (12$).
Odcienie zawierają się w gamie od róży i turkusów po odcień lawendowy i zielenie.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Kolekcja Hello Kitty Kouture pełni rolę ekskluzywnego zakończenia kolekcji. Składa się z: 2 odcieni błyszczyków Dazzleglass (28$, każdy z nich posiada zawieszkę wysadzaną kryształami Swarovskiego), 3 odcieni pudrów (sheer mystery powder, 90$)zapakowanych w srebrne kompakty z rysunkiem Hello Kitty wysadzanym białymi kryształami Swarovskiego i różowymi na czarnym tle.

''Chcieliśmy zaoferować przystępny luksus w każdym aspekcie, więc stworzyliśmy dwie kolekcje Hello Kitty Colour Collection i Hello Kitty Couture'' - powiedziała Demsey

Podstawowa kolekcja zawiera również mini kosmetyczkę (22$), średnią kosmetyczkę (35$) dostępne w 581 departamentach i wyznaczonych sklepach w Ameryce północnej wliczając Nordstrom(sklep internetowy),Bloomingdale’s i Macy’s oraz w 138 wolnostojących sklepach MAC i na stronie internetowej maccosmetics.com.
Na polu międzynarodowym kolekcja będzie dostępna w 1,307 sklepach na terenie 69 krajów, wliczając 296 wolnostojących sklepów MAC po za Ameryką PN.
Kolekcja Kitty Kouture będzie dostępna tylko w autoryzowanych sklepach MAC i na stronie maccosmetics.com.
Kolekcje będą dostępne w sklepach przez 8 tygodni.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Pluszowa lalka (42$), lusterko do torebki (22$) i zestaw 3 pędzli (49,50$) będzie dostępny tylko w autoryzowanych sklepach MAC, Nordstrom i na stronie internetowej maccosmetics.com.
Kolekcja będzie prezentowana w taki sposób aby ukazać świat Hello Kitty.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Władze firmy dyskutują nad projektem sprzedaży, źródło donosi ,że limitowana kolekcja Hello Kitty może osiągnąć sumę 12 milionów w samej Ameryce PN.
Projekt Hello Kitty jest nieco większy jak kolekcja Barbie.

Wygląd sklepów zaprojektował Nick Knight, pokazał przeciwne aspekty kolekcji.
Jeden to obraz blond modelki trzymającej czarną winylową lalkę Hello Kitty, która symbolizuje kolekcję akcesoriów. Drugi obraz zaś jak określa Gager jest bardziej dominującym wytworem, a klucz leży w tezie ,że makijaż może przeistaczać.
Makijaże wykonane przez Val Garland, a włosy przez Sam McKnight.
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Demsey obiecuje ,że to nie koniec niespodzianek i firma planuje w ciągu trzech kolejnych miesięcy kolekcje z tym samym partnerem.

(Źródło: Artykuł przetłumaczony ze strony Temptalia.com)


Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna