niedziela, 19 kwietnia 2009

Makijaż - MAC Dame Edna - Wisteria ...

Postanowiłam wykonać makijaż okrytą złą sławą paletą MAC z kolekcji Dame Edna w kolorze Wisteria, cienie nie są tak źle napigmentowane jak myślałam i z łatwością wydobyłam kolory takie jakie chciałam przy małym nakładzie pracy, poniżej opiszę jak wykonałam makijaż krok po kroku, niestety zdjęcie oczu będzie tylko jedno (nie mam jeszcze obiektywu do zdjęć makro).

Paleta MAC Dame Edna Wisteria wygląda tak:
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
Kolory w palecie to Fineshine, Wisteria i Divine Night .
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot
A więc po kolei...
1. Na powieki nałożyłam cieniutką warstwę korektora Max Factor Mastertouch w kolorze Fair i bazę Urban Decay Primer Potion. Korektor nałożyłam aby wyrównać koloryt skóry, a bazę aby wzmocnić kolor i trwałość nałożonych następnie cieni...
2. Na 1/2 powieki ruchomej nałożyłam 2 warstwy cienia Wisteria (błękit) przy pomocy pędzelka MAC o nr 239.
3. Na pozostałą część powieki nałożyłam odcień Fineshine (migoczące srebrno), zaznaczyłam również tym samym cieniem załamanie powieki.
4. Na zewnętrzny kącik powieki górnej nałożyłam ostatni cień z palety Divine Night(czerń z rozświetlającymi drobinkami) i lekko go roztarłam z cieniem Fineshine dochodząc do koloru Wisteria.
5. Tym samym cieniem zaznaczyłam łuk od kącika zewnętrznego po załamanie powieki do ok3/4 długości załamania. Następnie cień dobrze roztarłam aby w częściowo zniwelować ''granicę''.
6. Na 1/2 załamania poczynając od wewnętrznej strony nałożyłam i roztarłam odcień Fineshine.
7. Obszar pod brwiami opruszyłam cieniem MAC w kolorze Wonderfull przy pomocy nieco większego pędzelka MAC o nr 227, lekko również roztarłam granicę pomiędzy cieniem Wonderfull , a tym niżej położonym.
8. Zatemperowałam czarny kohl Guerlain w kredce aby był idealnie ostry i precyzyjnie namalowałam kreskę nad linią rzęs powieki górnej wybiegając i podwijając ją lekko na zewnątrz według naturalnej linii oka. Niestety jak to przy miękkich kredkach bywa końcówka zewnętrzna linii nie była zbyt ostra, poprawiłam ją więc pędzelkiem MAC o nr 209 do eyelinera poprawiając przy tym kształt i gładkość namalowanej linii - przeciągnęłam pędzelkiem wzdłuż linii od wewnątrz do zewnątrz.
9. Używając pędzelka MAC o nr 239 zaznaczyłam ponownie sam zewnętrzny kącik oka ruchem wciskającym , to samo zrobiłam na 1/3 zdefiniowanej linii załamania od zewnętrznej części powieki, przy czym uważałam aby nie podkreślić ponownie granicy pomiędzy kolorem Wonderfull (pod brwiami), a kolorem poniżej (Divine Night). Cień Divine Night roztarłam lekko w kąciku na linii namalowanej kreski Kohlem Guerlain aby kolory nie odcinały się znacząco pomiędzy sobą.
10. Dolną powiekę podkreśliłam cieniami Divine Night (od zewnątrz do 1/3 powieki) i połączyłam go z kolorem Wisteria (od wewnątrz do 2/3 powieki) przy użyciu pędzelka MAC o nr 228.
11. Wewnętrzny kącik oka lekko rozjaśniłam odcieniem MAC Forgery.
12. Wytuszowałam rzęsy czarną maskarą Masterpiece Max - Max Factor.
13. Brwi ułożyłam przy pomocy MAC Brow Set w kolorze Clear.

Efekt końcowy :-) :
Uploaded with Avramovic Web Solutions ImageShack Hotspot


Komentarze (1):

Anonymous malowana-lala pisze...

Świetny makijaż! Idealny na imprezę :)

21 kwietnia 2009 22:21  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna