sobota, 13 września 2008

O blogu.... :-)

Witam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga:-)
Koncepcja jego założenia leży u źródła mojego uzależnienia od kolorowych kosmetyków i potrzeby ich testowania ;-)
W swojej kolekcji miałam już niezmierzoną ilość kosmetyków różnych marek, w tym również te z za ''wielkiego oceanu'' :-)
Moją ulubioną marką jest MAC stąd też w moich postach znajdziecie najwięcej recenzji dotyczących tych kosmetyków, uwielbiam również poznawać zupełnie nowe marki, nigdzie jeszcze nieznane...
Z pewnością nie skupię się wyłącznie na kolorówce, choć rzadziej będą też zamieszczane recenzje ciekawych perfum czy pielęgnacji twarzy,ciała,włosów.
Zapraszam do odwiedzania, czytania oraz pozostawiania komentarzy:-)


Komentarze (3):

Blogger Alicja pisze...

Nevado :* Miód na serce i uczta dla oczu (portfel leży i kwiczy...) Kto jak kto ale to właśnie Ty powinnaś być właścicielką takiego bloga, i Ty powinnaś być recenzentką! Dziękuję za zaproszenie! Wyglądam dalszych notek (zwłaszcza MAC :))

15 września 2008 19:53  
Blogger Alicja pisze...

zapomniałam się podpisać :)
(z wrażenia :))

Buzka
Alkapone :)

15 września 2008 19:54  
Anonymous Anonimowy pisze...

Nevado, ten blog jest olśniewający! Kosmetyki zachwycają swym blaskiem i gamą barw. Oj, Ty wiesz, co najlepsze ;)
Ja - wstyd się przyznać! - w swym zbiorze kosmetycznym nie mam ani jednego produktu MACa... Ale tak mi narobiłaś ochoty, że na pewno przy najbliższym przypływie gotówki wybiorę się na MACowe zakupy:)
Myślę, że powinnaś bardziej ten blog rozreklamować - choćby na wizażu - z pewnością dla wielu miłośniczek kosmetyków kolorowych ten blog byłby bardzo cenny.
A w ogóle to powinnaś założyć portal promujący kosmetyki i jako recenzentka na tym zarabiać, a nie tylko darmowy blog ;)
I jeszcze jedna malutka uwaga: fajnie by było, gdybyś umieszczała również ceny kosmetyków :)

Pozdr!
BUKOWINA

20 września 2008 12:25  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna